The Black Guy Who Tips

A Free Comedy Talk Show With the Motto - Nothing's Wrong If It's Funny

464:Equifux

280px-Flavgirls_2_9883

Download episode

Rod and Karen are joined by Mr. Gates of the Haterazzi Radio Show to discuss working nine to five, hoodrat fall out, Tommy Sotomayor, picking sides in a break up, Equifux, Karen comes up with porn content warnings, Mr. Cee gets busted with a dude (again), Lauryn Hill goes to jail, masturbation month, masturbation drive-by, heart attack after groin attack and sword ratchetness.

Twitter: @rodimusprime @SayDatAgain @TBGWT @haterazzi
Email: [email protected]
Blog: www.theblackguywhotips.com
Voice Mail: 704-557-0186

Mr. Gates’ Website: http://www.haterazzi.com
Mr. Gates’ Youtube Page: http://www.youtube.com/haterazzi1

www.adamandeve.com
And they’re on Twitter: @adamandeve
Code: TBGWT

You need to be logged in to see this part of the content. Please Login to access.

9 Comments

  1. Man…I regret to announce that I resign as head of the Get Rod a Tippy Committee, because I don’t see it happening this year. I fear Rod’s gonna be reduced to begging the voters to give him an award the way Karl Malone had to beg for the MVP over Jordan. Karen has tasted the Tippy luxury life and she’s not going back.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  2. Karen Karen Karen!!! Those porn warnings were BRILLIANT!!!! I thought I was the only one that did not want to see the ball shot or the 45 minute interview about nothing. You guys are the TRUTH on these podcasting streets..

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  3. Karen was a BEAST ON this episode i never laughed so hard in my life I LOVE IT WHEN SHE GOES ON HER RANTS PRICELESS!!!Rod u always come with the comedy man IM A FAN MAN I WANT TO CONTRIBUTE N SOME OTHER WAY THEN JUST LISTENING LOL i may have to see if i can come up with some dollars so i continue to hear this type of comedy!!KEEP ON PUSHIN

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  4. Karen is sooo awesome! That content warning had me in tears….Do we give her the Tippie now or nah??

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  5. Extra throwed loved err minute of it, funny as hell and I totally agree with the porn warnings,

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  6. Karen’s coming for Dem Tippies y’all, she ain’t playing! I almost fell out my chair listening at work. LMAO

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  7. all bullshit aside, go ahead and give Karen her Tippy award for that list of warnings… HILARIOUS… I dont know what category, but make a category up if you have to.

    I like how Rod was like , nah, fuck the show, keep ’em comin’… I bet after the show was done Karen just dropped the mic and backed out the room while Rod gave her a slow clap and one single tear came down his face… you had to be proud bruh. if Karen was on a sports team I’d buy her jersey and rock that shit after that performance… bravo, sister… bravo.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  8. Coming up with stuff like the porn ratings is definitely gonna get you a 2013 Tippy and solidify your 10-star status as the superior cast member of TBGWT. But you know got damn well you aren’t no damn porn novice! This list is expert level material.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

  9. The porn content warnings is nice idea. However, whose responsibility would it be to ensure the accuracy of these warnings. Left in the hands of the usual uploaders you’ll have them tagging every kind of genre to get hits for a particular video.

    I’ll submit this question to the two of you. Would you pay for a porn site that will vet these videos with 100% content warning accuracy? I’ve got the skill set to make that happen.

    I can call the site “Pornasaur – For the discerning porn connoisseur”.

    [WORDPRESS HASHCASH] The poster sent us ‘0 which is not a hashcash value.

Leave a Reply